Friday, October 3, 2014

=_=...ishhh mungkin aku menghadapi pms or whatever aku x tau yg pasti mood x brape baik n nk menulis kt sini...biarla.

Banyak dah org yg aku jumpa asyik tanya aku bila nak kawen? dah ada calon ke? kenapa x tanya..bila nak mampos? bila nk kaya? or bila nak menderma..ek...-_-

Sukati akula bila nk kawen or bila fikir nk kawen. Sukati otak akulah dah dia xnk fikir pasal kawen, dah dia nk fikir pasal thesis ke research ke, pasal movies ke, pasal kawan ke, pasal kfc ke, pasal gelandangan ke, pasal mangsa dera ke , mangsa rogol ke sukati otak aku lah!!

jangan asyik2 ckp kat aku..'tak boleh mcm tu..kena fikir jugak tu', first world problem ke tuh aku nk memikir sngt, baik aku fikir pasal duit..-_-

Lantak kat aku lah aku nk mati sorg ke, nk tua kerepot sorg ke, SUKATI AKU LAAAAAAAAHHHHH

Nanti kalau masa aku sampai, aku kawen la, kalu xde jodoh pun, nk wat camner.
Kalau aku x kawen, aku mati jugak...x kawen pun mati jugak, apa masalahnya

x paham aku manusia ni

1 comments:

Unknown said...

Wow..bru ja bca yg ni :)

Post a Comment

 

Copyright 2010 Monolog Seorang Aku.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.