Sunday, May 27, 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera, =)

Hari ni nak tulis post touching sket bleh tak? (blog aku sukati aku la)

Well, (kenapa mesti start ngan well aku tak tau, memang habit aku)
Well...(lagi sekali), ok hari ni sebenarnya hari last aku mengikuti kelas latihan silat di UMT.
Lepas ni, aku tak dapat join kelas ni lagi sebab ni last semester aku..sob2..:/ (bajet sedih sket)

Aku rasa nak flashback semua kenangan bersama gang2 silat ni semua (lol, "gang")
ok, kenapa waktu aku third year baru aku sibuk2 nak join silat? sebab dulu aku xde minat nak belajar ni, entah kenapa waktu third year baru nak terhegeh2, mungkin sebab silat ni SENI mempertahankan diri, sebab ada SENI di situ, mungkin la kot salah satu sebabnya. ye saya suka SENI! >:)....(=,="""")

OK serious memang best belajarnyer, ops kalau nak tahu, pegi daftar kelas silat (promote2)
.......(tiba2 aku blur)

OK dalam kelas ni, untuk perempuan, aku sorang je third year yg lain semua juniors..wahahah..terasa diriku tua..(tapi saya masih muda ok)

So, dapat kenal banyak adik2 yang comel2 (=,=..errghhh),
Dapat kenal Ain yang bajet cam comel and pendek (xD, haha, kidding2, memang comel pun, sorry bukan pendek, kecik..:P), Suhaila yg kecik n comel gak, Aini si sahabat suhaila..wahahaha (ada part aku kena pair ngan dorang ni..SUPERBBB..=,=d), Ayu yang ayu dengan ketawanya..lol, Dila si roommate Ayu yg slalu buat kitorang sumer gelak2, (korg memang lawak), saper lagi ek, sorry la x ingat semua nama, tapi aku cam muka..(=,=), errr..aku tau si budak ain or suhaila yg baca blog ni (kalo korg baca) ingat aku nk tulis pasal 'abg mat' tu, sorry saya x nak tulis pasal dia.:P, korng je pandai2 mengaitkan aku yg xde kaitan ngan dia. hahah

Well, saya nak ucap terima kasih pada korang2 semua adik2 yg comel laaaa sangat especially pada nama2 yg dimention tu. Pada Ain, thanks sebab jadi partner akak, (xde la sakit sangat, lebam2 aku huh..xD), memang best dapat reliefkan tension dengan menolak dan menampar anda serta menjatuhkan anda dengan sengaja..wahahahaahahahhaha(gelak jahat), huaaaaaa,,dah last class, lepas ni xleh sepak tampar n tolak ain lagi n gelakkan ain..T.T, xde org nak dibuli, x best. :P, for Suhaila and sahabatnya, thanks a lot sebab jadi partner akak jugak bila si ain menghilangkan diri. And best tak suhaila dapat penampar free? sayangnya lepas ni akak dah keluar, baru nak kasi makan rumput..:PTo ayu and dila, thanks sebab korang selalu buat akak gelak2 x hengat dunia, thanks ye ayu panggil akak 'mira diba martopo'...=,=

OK makin merepek, tu je nak tulis, all those memories with u all, everyone in this class will always in my heart. ;), saya nak minta maaf banyak2 kalo ada buat salah silap, suhaila sorry tampar tu memang sengaja, :P, ain pun sorry sebab selalu menganjing, nasib baik tak mengkucing..xD, semoga Ain lebih tinggi,wahaha, sorry2, ala baru habis kat kelas silat je, lepas ni boleh jumpa lagi. Jom la nanti kalo free pegi tengok sunrise..*__________*..jom la2, jom la aku paksa ni!

Sorry takde gambar pulak nk letak kat sini. Well, gud luck to all of u for this final exam, buat elok2, dekan tau, pastu ain waktu konvo nanti jgn lupa (xDDDD), n waktu present fyp akak, x yah dtg pun xpe...:P(peasanan pada suhaila gak)

Dah latu, nanti korg touching lbey, :P, touching ke?
Thanks a lot and akak akan selalu doakan kejayaan korang di masa hadapan..cewaah
Assalamualaikum
^.^

2 comments:

capekah said...

nak tgk sunrise jugakk..plus sunsetttt...kikiki

mira said...

hahahaha, meh la sini capek, jom tengok sunrie kat pantai umt, indahnyer panaroma..:P

Post a Comment

 

Copyright 2010 Monolog Seorang Aku.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.