Sunday, June 22, 2014

SALAM

Korang pernah tak imagine sth yg mcm fantasi sngt sebelum korg tido..lol

Aku rasa hobi aku ni suka imagine kot, kalau xleh tido mcm2 la otak aku ni berfantasi.

Antara benda pelik yg aku suka imagine ialah..wahaha siap wat list

1. Aku selalu bayangkan yg hidup aku selama ni sebenarnya mimpi n aku xleh nk keluar dari mimpi ni lagi, and pastu bila aku bangun tido esoknya, aku sebenarnya masih seorang budak..-_-, so kiranya aku bermimpi pasal future. Then2, pastu aku bleh nampak sket masa depan aku camner so aku cuba utk mengelakkan perkara yg x bagus utk masa depan aku..LOL, merepek apakah lagi aku ni. Btw, bleh wat movie tak citer cenggitu?

2. Pastu bila tido atas katil tu, aku akan pejamkan mata n imgaine tilam aku tu nga terapung kt tengah2 lautan yg sangat luas sampai x nmpk mana lagi daratan n semua gelap. Tapi peliknya aku x la pulak muntah sebab mabuk laut ke apa. Tilam tu steady je x kena pukul ombak ek

3. And aku slalu imagine aku ada kt dasar laut yg sngt dalam n aku bleh nampak permukaan laut ni and ikan2 semua berenang di sekitar aku n aku just diam je kt dasar tu, x lemas lak.


tiga benda ni aku suka imagine sebab ntah, rasa cam sngt misteri...-_-

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010 Monolog Seorang Aku.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.