Friday, January 13, 2012


Bagaimana anda mahu menggerakkan atau mengarahkan diri anda sendiri untuk melakukan sesuatu tugasan atau perkara-perkara yang penting?

contohnya belajar, buat homework, n lain-lain tugasan?
pernah tak anda mengalami rasa malas yang terlalu maksimum tahapnya tapi pada masa yang sama anda mampu melakukan aktiviti-aktiviti lain seperti ber-fb, ber-chatting...=,=

kenapa perkara macam ni boleh berlaku??
sepatutnya sekarang atau ketika itu anda sedang melakukan tugasan atau tekun menelaah pelajaran memandangkan peperiksaan cuma beberapa hari sahaja lagi!!!

okey sebenarnya semua kenyataan di atas saya tujukan pada diri saya sendiri
saya pun tak tahu kenapa sikap malas tu sangat menebal dalam diri saya sekarang
dari pagi saya berazam untuk mulakan hari ini dengan menyiapkan tugasan dan juga study
tapi tengok, 1% percent pun saya tak mulakan langsung
tapi saya tak bolehkansalahkan sesiapa melainkan diri sendiri jugak
saya harus lebih kuat untuk mendorong diri sendiri memulakan semua tugasan-tugasan penting ni....T.T

WUAAARGHHH
SALAM...=.=

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010 Monolog Seorang Aku.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.