Monday, July 1, 2013

Aku dah berusia 23 tahun

Sebagai seorang perempuan, memang umur aku dah seswai untuk kawen

Tapi...

Hmmm, kenapa aku still rasa x bersedia?

Kenapa tiap kali aku memikirkan berkenaan perkahwinan seolah-olah aku memikirkan satu perkara yg x pasti. Aku pengecut? Aku takut untuk menggalas tanggungjawab n komited dalam satu hubungan? Ntah

Membayangkan diri aku berada di posisi seorang wanita yg bergelar isteri satu hari nanti seolah-olah membayangkan sesuatu perkara yg x mungkin or x mampu aku lakukan.

Membayangkan diri aku berada di posisi itu, menempuh alam perkahwinan ibarat membayangkan satu fiksi yg x akan pernah menjadi realiti. Tak mungkin berlaku. Aku? Aku berkahwin? Gila!

1 comments:

Unknown said...

ass...hai mbak aku rudi asal indonesia,bolekah aku bersahabat dengan kamu.

Post a Comment

 

Copyright 2010 Monolog Seorang Aku.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.