Saturday, June 29, 2013

.
..
...
....
Kadang-kadang aku tak tahu apa yg aku nak sebenarnya
Kadang-kadang aku selalu merasakan diri aku buat sesuatu yg x perlu
Kadang-kadang aku merasakan kewujudanku dibenci semua
Kadang-kadang aku merasakan tiada manusia yg peduli aku siapa
Tiada siapa pun peduli apa ceritaku, apa yg aku lalui, apa penderitaanku, apa sebenarnya aku
Dunia tak perlu tahu.

Tapi aku selalu merasakan kewujudanku adalah sesuatu yg tak perlu, dalam hidup sesiapapun.
Aku x punya walau satu kualiti sebagai manusia yg mampu membahagiakan manusia lain.
Aku cuma layak hidup sendirian, mati sendirian
Itu sesuai untuk aku, aku dah lama mati, jauh di sudut paling dalam, dalam diri aku.

Aku benci diriku.
Aku tau kadang-kadang aku seakan berputus asa, tapi aku masih mencuba mencari sesuatu yg boleh membuat aku menghargai diriku sendiri.


0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010 Monolog Seorang Aku.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.