Sunday, March 11, 2012

Saat melihat langit, burung berterbangan
Aku bersyukur diberi nikmat untuk hidup
Melihat laut-Mu, kebiruan saujana mata memandang
Hatiku bergetar memuji kebesaran-Mu
Tidak ku tau mengapa titisan jernih mengalir
Deras menyusuri wajahku
Perasaan apakah ini ya Allah?
Adakah ini tandanya aku merindui-Mu?
Andai benar,
Aku mohon rasa ini tidak kan berhenti
Terus berdenyut seiring nadi
Mengisi nafas jiwaku
Mendambakan cinta yang satu




Terima kasih ya Tuhan
Memberi peluang untuk diriku
Peluang untuk kembali
Terima kasih ya Tuhan
Memberi kesempatan buatku
Merasai sucinya cinta-Mu
Terima kasih ya Tuhan
Memberi aku keperitan
Yang mengajarku erti kehidupan
Terima kasih ya Tuhan
Memberi aku keizinan
Untuk mengenali-Mu
Sungguh perasaan ini yang terindah

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010 Monolog Seorang Aku.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.