Saturday, March 24, 2012

Assalamaualaikum, peace be upon you, =)

Akhirnya dapat jugak family aku datang spend time kat sini walaupun cuma 2 hari je, and sedih gak sebab adik pompuan aku tu tak dapat ikut.

Tapi takpelah, yg penting aku memang have so much fun with my family..><, my bro, dad, mom. :D tapi kelakar sebab macam dah lama aku tak tengok adik lelaki aku tu, sekali jumpa, aku terkejut kot, sebab aku rasa dia sangat besarrr..=,= (bukan gemuk, maksud aku dia makin tinggi), terkejut jugak la, kelakar..wahahaha Well, kitorang sewa chalet and then pegi makan2 sekitar kawasan terengganu ni je, and pastu esoknya pegi tasik kenyir...best. :D

Adik aku yang tengah bajet cool..:P

ni dekat pantai mana aku pun tak tahu, kitorang pakai pusing je sampai jumpa mana-mana pantai n singgah..LOL

mama and abah tengah layan jiwang ke?haha

oke....budak besarr...=,=

malam-malam pun pegi pantai lagi..==

mama kat tasik kenyir..:D

aku, lol

abah, mama, and budak besar...LOL

ni view chalet yg menghadap tasik ni

sebelum hantar aku balik hostel, adik aku sempat lagi berpesan.."kita kena kuat, bukan fizikal tapi mental n dalam, kuatkan semangat tu, jangan lembik sangat"..=,=""aku tak tau kenapa dia tiba2 ckp mcm tu, mungkin dia pandang aku ni lembik sket kot (memang pon), btw thanks bro!! U're so thoughtful..:), pesananmu sentiasa diingati, haha, :D

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010 Monolog Seorang Aku.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.