Monday, March 19, 2012



Angka 22 menjadi tanda
Dirimu kini menginjak dewasa
Seusia diriku, kita meneroka masa
Melihat dunia dari arah berbeza
Namun berkongsi langit yang sama

Sungguh engkaulah anugerah Allah buatku
Bagiku engkaulah sahabat
Tali ukhwah yang sudah tercipta
Akan ku pegang dan ku jaga

Meski tiada jasa yang kuberi
Walau dirimu tidak ku mengerti
Namun ku tulis jua puisi ini
Menzahirkan keikhlasan seorang teman
Sengaja aku ekspresikan
Agar puisi menjadi saksi
Yang aku tidak pernah lupa harimu
Hari lahir temanku~

HAPPY BIRTHDAY!!:PPP
p/s: malas nak beli hadiah, buat puisi boleh tak?weeeeee
terer tak aku tulis sajak, muahahahahaha..xDD
selamat hari jadi capekton, semoga diberkati Allah selalu
Aku sentiasa doakan kau, ;)

Cop!! aku 21 lagi, ko da 22, tua..LOL

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010 Monolog Seorang Aku.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.